• Het gedrag van je klanten en prospects analyseren
  • Problemen signaleren
  • De gebruiksvriendelijkheid van je site verbeteren
  • Het resultaat van aanpassingen inzichtelijk maken
  • Meer leads en conversies genereren

De bomen en het bos

Internetgebruikers genereren data. Heel. Veel. Data. Bijvoorbeeld met hoevelen ze je website bezoeken, hoe vaak en hoe lang ze dat doen. En of ze daar het liefst hun smartphone, tablet of desktop voor gebruiken. Waar ze wonen en hoe vaak ze doorklikken en converteren. Welke pagina’s ze interessant vinden en welke ze het liefst meteen skippen. Interessante informatie, maar wat kun je daar nu mee?

De mogelijkheden van Analytics

We kunnen heel veel met Analytics. Maar het is belangrijk om heel goed te bepalen wát we willen weten, voordat we beginnen met meten. Bijvoorbeeld hoe bepaalde conversiepunten op je site presteren, of op welk punt binnen je website mensen afhaken. Wij richten je Analytics zó in, dat we deze punten gericht kunnen meten. En als je benieuwd bent of een bepaalde website aanpassing tot goed resultaat heeft geleid, kunnen we ook dat onderzoeken met Analytics.

Sturing aan je online marketing

Met de data gegenereerd uit Analytics geven we sturing aan alle online marketing activiteiten. Het leert ons lessen, waar het hele team baat bij heeft; van SEO- en SEA-, tot CRO- en Content specialist. Het levert gefundeerde aanbevelingen en concrete actiepunten op, die door de webontwikkelaar kunnen worden doorgevoerd. Hiermee verbeteren we de gebruikerservaring en conversies op je website.

Interessante cases binnen analytics

Ontdek de kracht van data!

Enthousiast geworden om eens te sparren over Analytics? You know what to do!

Kennisdeling

Mooie nieuwe klant: Kruizinga.nl

B2B Online in het wild: teamuitje!