Zelfs de kleinste B2C bedrijven hebben online marketing inmiddels volledig omarmd. Maar bij B2B bedrijven staat het nog in de kinderschoenen. Een gemiste kans! Want de mogelijkheden zijn eindeloos. Ja, de customer journey is wat complexer en we hebben met meerdere beslissers te maken. Het is een ietwat grotere uitdaging, maar des te leuker wanneer je resultaat boekt, toch?

Je hebt meer invloed dan je denkt

Hoger in de zoekresultaten verschijnen. Het online gedrag van je doelgroep volgen. Interactie met ze creëren. Hun associaties bij jouw merk sturen. Het beslissingsproces beïnvloeden. De prestaties van je website meten.
Je kunt meer met online marketing dan je denkt:

De ideale mix

Het is een breed begrip, Online marketing. En niet alle diensten zullen voor alle bedrijven even effectief zijn. Welke dat wel zijn, zoeken we samen uit. Dat doen we door jullie uitdagingen en doelstellingen in kaart te brengen en ons te verdiepen in jullie doelgroep. Op basis daarvan bekijken we welke diensten en kanalen we in gaan zetten om de gewenste doelen te bereiken. Zo is er voor elk bedrijf de ideale online marketing mix.

​Wist je dat maar liefst 80% van alle B2B conversies start met een generieke zoekopdracht in Google?

Ook als B2B bedrijf is het dus enorm belangrijk om goed vindbaar te zijn online.

Ervaren wat online marketing voor je business kan doen?

Wij staan te popelen om met jullie aan de slag te gaan. Eén telefoontje is genoeg!

Kennisdeling

Meten is weten: Welkom Konica Minolta Sensing B.V.!

Mooie nieuwe klant: Kruizinga.nl

B2B Online in het wild: teamuitje!