Marketing en sales: onlosmakelijk met elkaar verbonden, maar toch ieder een aparte afdeling. Marketing de kostenpost, Sales de moneymaker. Met in de basis hetzelfde doel, maar ieder haar eigen activiteiten en eigen budget. Maar wat als je je Marketing en Sales met elkaar zou integreren? En je prospects veel vloeiender van oriëntatieproces naar salestraject zou kunnen loodsen? Ontdek de kracht van Marketing automation.

Een kijkje in het hoofd van je prospects

Marketing automation software stelt je in staat je leads en prospects individueel te volgen. Er wordt geregistreerd wanneer en via welk kanaal welke content wordt geconsumeerd. Zo krijg je als het ware een inkijkje in de gedachtegangen, de wensen en behoeften van je leads en prospects. Ook geeft het je de mogelijkheid gerichte informatie te sturen op het moment dat je lead of prospect daar écht behoefte aan heeft. We raken de kern van marketing: relevantie.
Marketing automation software wordt ingezet voor:

Bekijk onze diensten

Waar begin je? We've got your back!

Het opzetten van je Marketing automation is complex. Het creëren van content ten behoeve van je Marketing automation kost tijd. Insert B2B Online. Wij helpen je graag met opzetten, inrichten en optimaliseren. Zodra het eenmaal staat zijn de mogelijkheden eindeloos. En gaat er een wereld voor je marketing- en salesafdeling open.

Wel van Marketing automation gehoord, maar geen idee hoe te starten?

Deze whitepaper is een must read voor iedereen die wil stoppen met hagelschieten en starten met lead nurturing.

Stop met zenden, start met voeden

Wij zijn enorm enthousiast over de mogelijkheden van Marketing automation software. Mogen we je vertellen waarom?

Kennisdeling

Meten is weten: Welkom Konica Minolta Sensing B.V.!

Mooie nieuwe klant: Kruizinga.nl

B2B Online in het wild: teamuitje!