• Optimalisatie van de flow in je website
  • Verbetering van de gebruikerservaring
  • Op basis van concrete data
  • Real time het online gedrag van je gebruikers volgen
  • Meer leads en conversies

Overtuig je prospects om voor jou te kiezen

De nachtmerrie voor elk bedrijf: je hebt geïnvesteerd in een mooie website, de bezoekers komen in groten getale binnen, maar dan... niks. Geen contactaanvragen, geen aankopen, geen downloads; enkel hoge bounce rates. Je bezoekers vinden duidelijk niet snel genoeg waar ze naar op zoek waren, of worden simpelweg niet overtuigd. Zonde, want het hoge bezoekersaantal getuigt wel degelijk van een grote interesse. Maar hoe zorg je er dan voor dat de bezoeker wél tot actie overgaat? Het antwoord: Conversie optimalisatie.

Wat is Conversie optimalisatie?

Met Conversie optimalisatie, ofwel Conversion Rate Optimization (CRO), maximaliseren we het aantal conversies op je website. Door middel van tests, vaak met echte gebruikers, achterhalen we waar de pijnpunten zitten. Zo kunnen we bijvoorbeeld verschillende varianten van je website tonen en zo achterhalen welke versie het best scoort. Maar ook enkele kleine onderdelen binnen je site, of de interactie tussen verschillende onderdelen, kunnen we testen. Het mooie is dat testpersonen vaak niet eens weten dat hun gedrag wordt geobserveerd; de data die we verzamelen zijn dus 100% oprecht.

Wanneer bezoekers na het optimalisatietraject frictieloos hun doel op de website bereiken, en de opdrachtgever daarmee zijn doelen bereikt, is mijn missie geslaagd.

Petran, CRO specialist

Een helder en concreet advies

Met de resultaten van de verschillende tests, brengt een van onze CRO specialisten jullie huidige situatie in kaart. Hoe navigeert men door jullie site? Worden belangrijke conversiepunten wel gevonden? En op welke onderdelen haken bezoekers af? Aan de hand van alle informatie stelt hij zijn adviesrapport op met daarin de verbeterpunten voor jullie site. Dit gebeurt vaak in samenwerking met een SEO specialist. De technische verbeterpunten worden geïmplementeerd door de Web ontwikkelaar en vaak is er ook een rol weggelegd voor de Content specialist: met conversiegerichte teksten, tussenkoppen en buttons worden de puntjes op de i gezet.

​Welke online kanalen zetten B2B marketeers het meeste in? Uit welk online kanaal komen de meeste leads?

Een greep uit de vele vragen die wij voorlegden aan B2B marketeers…

Benieuwd op welke punten jullie website verbeterd kan worden?

Wij laten het je graag zien. Neem vrijblijvend contact met ons op!

Kennisdeling

76% van de B2B marketeers investeert de komende jaren in Marketing automation

Hey jij, B2B marketeer!

De winkel van: heeeeel veel data. Welkom bol.com!