Marktonderzoek onder 50 B2B marketeers

Welke online kanalen zetten B2B marketeers het meeste in? Uit welk online kanaal komen de meeste leads? Hoe vaak posten jouw vakgenoten een blogartikel of whitepaper? En wordt er door hen goed gebruik gemaakt van targeting mogelijkheden? Een greep uit de vele vragen die wij voorlegden aan B2B marketeers.

Hoe staan wij, online B2B marketeers, er anno 2020 eigenlijk voor? Om antwoord te vinden op die vraag, voerden wij een benchmark onderzoek uit onder ruim 50 marketeers. Onze bevindingen vind je in deze whitepaper.

In deze whitepaper lees je:

  • Hoe jouw vakgenoten bezig zijn met online marketing, webontwikkeling en marketing automation
  • Waar zij op in zetten en het meeste resultaat behalen
  • In welke kanalen B2B marketeers gaan investeren de komende jaren

De volledige whitepaper lezen?

Vul je gegevens in en ontvang de downloadlink in je mailbox.

Diensten

Web ontwikkeling

Marketing automation

Online marketing