• Wervende content die overtuigt om voor jouw bedrijf te kiezen
  • Autoriteit claimen binnen jouw branche
  • Een boost voor je SEO
  • Men blijft langer op je website
  • Invloed uitoefenen op het beslissingsproces van je prospects

Overtuig prospects om voor jou te kiezen

Mensen zijn continu op zoek naar informatie en willen daarbij ook geboeid worden. De aandachtsspanne is kort, dus is het zaak om op het juiste moment de juiste informatie te presenteren, op een manier die de doelgroep aanspreekt. Weet je dit goed te doen, dan is content een heel krachtig middel. Je kunt er de aandacht van nieuwe prospects mee trekken en vasthouden. Je kunt er een beslissingsproces mee sturen, door relevante informatie aan te bieden aan de verschillende personen die bij de beslissing betrokken zijn. En door relevante content aan te bieden ná het beslissingsmoment, kun je ervoor zorgen dat je klant ook klant blijft. Oh ja, ook niet onbelangrijk: het is goed voor je SEO!

Content marketing: hoe gaan we aan de slag?

Goede content creëren we door enerzijds jullie bedrijfsdoelstellingen in acht te nemen en anderzijds in te spelen op de behoeften van prospects en klanten. We verdiepen ons in de wensen en het online zoekgedrag van jullie doelgroep(en) en op welke kanalen zij actief zijn. Door middel van een zoekwoordenonderzoek krijgen we verder inzicht in de informatiebehoefte.

Na het analytische gedeelte volgt het creatieve gedeelte: de content creatie. Webteksten, fotografie, visuals, informatieve blogs, infographics, diepgaande whitepapers, aansprekende social media posts: you name it, we create it. En dat allemaal afgestemd op het kanaal, met de juiste stijl en tone of voice

De tijd van eenzijdig zenden is écht voorbij; als content specialist bouw ik de brug tussen wat een bedrijf wil vertellen en wat zijn klant wil lezen.

Eline, Content specialist

Content is overal

Niet alleen op je website maak je gebruik van content; bij elke uiting die je als bedrijf doet komt content om de hoek kijken. Van je Google advertenties tot je maandelijkse nieuwsbrief, een brochure, social media campagne of whitepaper. Door te creëren vanuit een heldere strategie, en één lijn door te voeren in al je uitingen, geef je een stem aan je bedrijfsidentiteit. Zo zorgen we voor herkenbaarheid en synergie tussen al die verschillende communicatie-uitingen. En zullen ze elkaar alleen maar versterken.

​CTA, CTR, Alt-tag, Guerilla.. wat?

In deze whitepaper geven we korte toelichtingen op de meest gebruikte marketingtermen en -afkortingen.

Aan de slag met content marketing?

Laten we samen bekijken waar er kansen liggen voor jouw bedrijf.

Kennisdeling

76% van de B2B marketeers investeert de komende jaren in Marketing automation

Hey jij, B2B marketeer!

B2B Online in het wild: teamuitje!