• CRO, SEO, SEA en Analytics
  • Structurele verbeteringen online campagnes
  • Toekomstbestendige website
  • 29% omzetstijging

Kruizinga

Kruizinga: grote speler in de opslag- en transportmiddelen in Europa

Van stapelbakken tot containers, stellingen, transportwagens en steekwagens. Met 50.000m2 opslag is Kruizinga één van Europa’s grote spelers op het gebied van opslag- en transportmiddelen. Het bedrijf werkt vanuit een circulaire gedachte en koopt ook gebruikte producten op om deze opnieuw weg te zetten. Huren in plaats van kopen behoort ook tot de mogelijkheden. En zit de juiste oplossing er niet bij? Dan wordt er met zorg een maatwerkoplossing uitgedacht en gemaakt. Op Kruizinga.nl vind je hun uitgebreide webshop: één van de grootste van Europa op dit gebied en echt de spil van het moderne bedrijf.

De uitdaging: een toekomstbestendig platform en extra handen

Henry van der Zande is directeur Marketing & Technology bij Kruizinga. Eind 2019 schakelde hij B2B Online in: “Kruizinga.nl is al jaren enorm aan het groeien. Om deze groei bij te kunnen benen, hadden we extra handen nodig. Daarnaast was er behoefte aan een goede sparringpartner met kennis van zaken. Om structurele verbeteringen door te voeren en ons platform klaar te stomen voor de toekomst. We waren specifiek op zoek naar seniors om ons team te versterken. Via ons netwerk zijn we in contact gekomen met B2B Online. De pijlers van B2B spraken ons direct aan.”

De specialisten van B2B Online hebben echt de senioriteit waar we naar op zoek waren.

Henry van der Zande, directeur Marketing & Technology

Onze oplossing: structurele verbeteringen en kennisdeling

Een team van specialisten is direct aan de slag gegaan, in samenwerking met het team van Kruizinga. Henry: “We zijn gestart met werkzaamheden op het gebied van SEA, SEO, CRO en techniek; zowel doorlopende als korte projecten. Het afgelopen jaar lag de focus voornamelijk op conversie en omzet. En die doelen zijn behaald; samen hebben we ervoor gezorgd dat de groei, ondanks de coronacrisis, is doorgezet. Daarnaast zijn ook structurele verbeteringen doorgevoerd in de online campagnes en op de website. De structuur van de website is verbeterd en er staat nu meer relevante content op. Ons platform is daardoor veel meer toekomstbestendig.”

Nog veel plannen op de stapel

“Vanwege onze focus op conversie en omzet het afgelopen jaar, is een aantal plannen vooruit geschoven. Maar nu de solide basis staat, gaan we weer meer plannen oppakken. Het is heel prettig dat we dat samen met B2B Online kunnen doen. Het voelt echt als één team. We worden goed ondersteund en hebben veel aan de kennis die de specialisten met zich meebrengen. Ze luisteren echt naar ons als klant en kijken naar wat er in de branche speelt. Dat is de senioriteit waar we naar op zoek waren.”

​Wist je dat maar liefst 80% van alle B2B conversies start met een generieke zoekopdracht in Google?

Ook als B2B bedrijf is het dus enorm belangrijk om goed vindbaar te zijn online.

Andere inspirerende cases

Zit jouw bedrijf ook in een groeifase en wil je die, net als Kruizinga, optimaal benutten?

Wij ondersteunen jou graag bij je groei. Neem contact op!

Kennisdeling

Meten is weten: Welkom Konica Minolta Sensing B.V.!

Mooie nieuwe klant: Kruizinga.nl

B2B Online in het wild: teamuitje!