• Best converterende kanaal
  • Laagdrempelig communicatiemiddel
  • Goede segmentatiemogelijkheden
  • Klantspecifieke follow-up mails
  • Meer leads en conversies

Weg met die saaie nieuwsbrief

E-mail marketing kent een hoge Return on Investment (ROI) en is daardoor een interessante marketing tool voor B2B bedrijven. Mits je het goed aanpakt, natuurlijk. De meeste inboxen stromen namelijk al vol met allerlei nieuwsbrieven en updates van allerlei bedrijven. Het is dus de kunst om hiertussen op te vallen en niet steevast ongelezen in de prullenbak te verdwijnen. Maar hoe trek je dan wél die aandacht van je doelgroep? Hoe zorg je voor een glimlach bij je doelgroep, in plaats van een zucht? Wij helpen je graag op weg met een goede E-mail marketing strategie.

First things first

Voordat je aan de slag gaat met het verzamelen van e-mailadressen, is het goed om te bepalen wat je wilt bereiken met je E-mail marketing. Wil je het gebruiken voor je branding? Wil je producten of diensten onder de aandacht brengen? Wil je informeren of leads verzamelen? Wie wil je bereiken en welke content moet er gecreëerd worden? Nadat we jouw doelstellingen en doelgroep in kaart hebben gebracht, kunnen we aan de slag met een goede strategie voor je algemene nieuwsbrieven en klantspecifieke follow-up mails. En door je lezers goed te segmenteren, kunnen we nóg gerichter content sturen.

Door Marketing automation toe te passen op je e-mail marketing worden je mails gerichte reacties op de acties van je klanten en leads.

Monique, E-mail marketing specialist

Mooi design en goede content

Om aan de slag te kunnen met je E-mail marketing, zorgen wij voor een mooi, responsive ontwerp voor je nieuwsbrief en andere mailuitingen. Heb je al een bestaande huisstijl? Dan zorgen wij ervoor dat de ontwerpen hier naadloos op aansluiten. De invulling van de e-mail campagnes nemen wij ook graag deels of volledig uit handen. We stellen dan gerichte mails op die passen binnen de customer journey. 

​Je Marketing- en Salesafdeling hebben toegang tot meer klantinformatie dan ooit tevoren.

Maar hoe zet je jouw CRM-systeem in zodat je je kunt richten op klantrelaties, in plaats van op dataproblemen?

Interessante cases binnen e-mail marketing

Ook je saaie nieuwsbrieven vervangen door activerende e-mail campagnes?

Wij laten je graag zien hoe we dat doen. Bel je ons?

Kennisdeling

76% van de B2B marketeers investeert de komende jaren in Marketing automation

Hey jij, B2B marketeer!

Mooie nieuwe klant: Kruizinga.nl